آشنایی با برندهای محبوب موس

آشنایی با برندهای محبوب موس

آشنایی با برندهای محبوب موس

آشنایی با برندهای محبوب موس : خیلی از افراد هستند که در خرید میخواهند بسیار محتاط باشند تا بتوانند دستگاهی خوب و مرغوب را خریداری کنند ، حال چه این وسیله چیز دیگری باشد و یا یک دستگاه الکترونیکی. خب این درست است خصوصا در خرید دستگاه های الکترونیکی و کامپیوتر و همچنین لوازم جانبی آن باید دقت فراوان داشت  زیرا در صورت نامرغوب بودن و یا مشکل داشتن دستگاه شما دچار مشکلات زیادی در کارتان خواهید شد.

یکی از  راه های خرید قطعات الکترونیکی با اطمینان این است که به سراغ برندهای محبوب و معروف بروید چرا چون افراد زیادی از محصولات این برند ها استفاده کرده و راضی بودند و این  گزینه است که ان ها محبوب کرده است پس خرید از این شرکت ها ضرر نخواهد داشت.در رابطه با خرید کامپیوتر و بخش های مختلف آن به حدی مطالب و بررسی های مختلفی وجود دارد که دسته کم ۱۰۰ مقاله در شاخه های مختلف مورنیاز بوده و خب نمی توان همه آن ها در این جا گفت و هدف ما در این پست نوشتن مطالبی در رابطه با موس کامپیوتر که از مهمترین لوازم همراه با کامپیوتر است صحبت کنیم.

خب موس هم از آن جایی که پرکاربردترین قطعه در کناکامپیوتر می باشد بهتر از یک دستگاه خوب و با کیفیت خریداری گردد تا مجبور نباشد دوباره موس بخرید و برای همین بهتر است همان طور که گفته شد بروید به سراغ مارک های خوب و محبوب که برای راهنمایی شما عزیزان نام بهترین برندها در زمینه موس را برای شما در ادامه آورده ایم.

۱ – لاجیتک

در ابتدا بهتر است بدانید که شرکت لاجیتک یک شرکت تولید ابزارهای جانبی در سوئیس می باشد که کارآن فوق العاده بوده و ابزارهای بسیار پیشرفته و با کیفیتی را برای افزایش  کارایی رایانه ها تولید میکند.میتوان از محصولات تولیدی این شرکتت به موس – کیبود – دوربین های وب کم با کیفیت های مختلف – اسپیکرهای با کیفیت مخصوص رایانه ها و …. اشاره کرد.این کمپانی حتی برای گوشی های موبایل  تبلت ها نیز لوازم جانبی زیبا و با کیفیتی را تولید میکند که میتوان به هدفون ها و هندزفری های با کیفیت لاجیتک اشاره کرد. همان طور که گفته شد محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار  می باشد که میتوانید لوازم جانبی کامپیوتر خود مانند موس را لاجیتک انتخاب کنید.

۲ – مایکروسافت

خیلی ها کمپانی مایکروسافت را صرفا فقط در زمینه نرم افزارها می شناسند و گمان می کنند که این شرکت فقط در زمینه سیستم های عامل و نرم افزارهای تحت ویندوز خود فعالیت  دارد که باید  بدانید خیر اینطور نیست و در زمینه  تولید انواع سخت افزارهای رایانه ای و دیگر دستگاه ها نیز فعالیت گستده ای دارد که البته از زمانی که ایکس باکس توسط مایکروسافت ارائه گردید همه به این امر آگاهی پیدا کردند. اگر بخواهیم در باره ی مایکروسافت صحبت کنیم یک  بخش مجزا نیاز است ولی فقط به همین جا بسنده می کنیم که این کمپانی در زمینه های تولید لوازم جانبی مهم برای کامپیوترها مانند تولید موس فعالیت های بزرگی دارد که البته موس فقط یک بخش بسیار بسیار کوچ از فعالیت در زمینه سخت افزاراهای رایانه ای این شرکت می باشد.

۳ – اپل 

اپل را همه با لپ تاپ های مک بوک و دستگاه هایی مانند آی مک و تلفن های ios می شناسند که همان گوشی های آی فون است. این کمپانی نیز از جمله شرکت های الکترونیکی در امریکا است که دیگر نیازی به تعریف ندارد  و میدانید که ابزارها و محصولات این شرکت بالاترین کیفیت در عین زیبایی را دارند.

۴ – ریزر

این شرکت که در سن دیگو آمریکا می باشد از جمله شرکت های مهم در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر مانند موس و کیبورد و … می باشد که میتوان گفت از نظر کیفیت لوازم آن بسیار خوب و کامل هستند که می توانید از موس های این شرکت نیز استفاده نمایید.

۵ – موس  های HP

این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات است و تقریباً در تمامی کشورها فعالیت می‌کند. از محصولات اصلی شرکت اچ‌پی می توان به چاپگر، سرورها، رایانه‌های قابل حمل، تلفن‌های همراه هوشمند و لوح‌های رایانه (تبلت) و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه اشاره کرد.

۶ – موس های Lenovo

شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. محصولات لنوو در سطح جهانی، لپ‌تاپ‌های تینک‌پد و رایانه‌های رومیزی تینک‌سِنتر که به همراه بسته‌های نرم‌افزاری تینک‌وَنتِج ارائه شده و همچنین نمایشگرهای تینک‌ویژن و انواع لوازم جانبی رایانه از جمله موس را شامل می‌شود.. لنوو محصولات خود را با تولید دوربین دیجیتال، تلفن همراه و تجهیزات شبکه نیز توسعه بخشیده است.

۷ – لوازم جانبی کمپانی Dell

یک شرکت سازندهٔ رایانه آمریکایی می‌باشد، که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد. شرکت دل، یکی از موفق‌ترین شرکت‌های موجود درزمینهٔ تجارت الکترونیکی است.

۸ – ال جی 

ال جی شرکت الکترونیکی کره‌ای و چندملیتی است، که بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود.این شرکت اخیرا موسی به ثبت رسانده که علاوه بر موس های دیگر دکمه اسکن هوشمندی دارد که در طرف چپ آن قرار دارد.با فشار دادن این دکمه ، موس قادر خواهد بود صفحات را در انواع مختلف   فایل ها ذخیره کند. کار با این محصول بسیار راحت و آسان بوده و حتی می توان گفت از اسکنرهای موجود در بازار نیز 

۹ – توشیبا

قدرت تكنولوژي نوري و تكنولوزي ليزري بكار گرفته شده در موس های تارگوس باعث شده بر روي هر سطحي مانند چوب، گرانيت و فرش به خوبي عمل كند.موس های تارگوس از برترین موس های بازار هستند که با توجه به طراحي ارگونوميك اين ماوس هيچ گونه فشاري بر روي مچ دست مشاهده نمي شود و به راحتي براي كاربران چپ دست و راست دست عمل خواهد كرد.

۱۰ – موس های وایرلس سونی

فعالیت‌های این شرکت ژاپنی ، عمدتاً بر ارائه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، لوازم الکترونیکی خانگی و خدمات مالی متمرکز می‌باشد.در حال حاضر شرکت سونی یکی از بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، شناخته می‌شود.موس های سونی عاری از عیب و متنوع می باشند.

خب این برندهایی که معرفی شد از جمله برندهای مطرح و محبوب در دنیای الکترونیک – رایانه و سخت افزارها و همچنین لوازم جانبی کامپیوتر ها می باشند و خرید  هرکدام از ان ها تجربه ی بسیار خوبی در زمینه استفاده از موس کامپیوتر را برای شما در پی خواهد داشت.

تعمیرات  تمامی برند های موس و حتی برند های چینی نیز در مرکز تعمیرات صورت می گیرد. تلفن تماس — ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱