تعمیرات موس گیمر و حرفه ای

تعمیرات موس گیمر و حرفه ای

تعمیرات موس گیمر و حرفه ای

خیلی از شما میدانید که گیمرها به چه کسانی گفته می شود و اگر هم برخی ها نمی دانند باید اینطور گفت که افرادی که شب و روزشان با بازی های کامپیوتری می گذرد ، دقیقا مانند برنامه نویسان کامپیوترکه تمام زمانشان و زندگی آن ها با کامپیوتر و کد نویسی میگذرد. افرادی که در شاخه هایی خاص در الکتورنیک تخصص دارند همیشه به دنبال ابزارها و گجت های مناسب و خاص هستند تا بتوانند به صورت خیلی حرفه ای کار خود را انجام دهند. در ادامه بد نیست بگوییم که افراد معروف به گیمر فقط به این معنی نیست که تعدادی بیکار بوده و برای سرگرمی این کار را میکنند هرچند که تعدادی نیز به عنوان سرگرمی بازی های رایانه ای را برگزیده اند ولی برخی دیگر از این راه کسب در آمد می کنند به چه شکل ؟

این گونه که وقتی یک بازی رایانه ای طراحی و ساخته می شود باید مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد  تا تمام عیب و ایرادات آن ها برطرف گردد که این کار نیازمند این است که افراد  مختلف و گیمرهای حرفه ای در سرتاسر جهات بازی را اجرا  کنند و تمام مراحل بازی را طی کنند تا در صورت وجود هر مورد و اشککالی ان را به شرکت تولید ککنده بازی انتقال دهند تا شرکت نیز مشکل را برطف کرده و یا بازی را بازنویسی  نماید  و این افراد یعنی گیمرها بابت این کارها از آن شرکت ها پول دریافت می کنند.

خیلی از افراد نیز چه به صورت خصوصی و یا مسابقات جهانی رد بازی های رایانه ای شرکت کرده و نیز جوایزی را برنده می شوند که خب هم پول و هم نشان دریافت میکند و به عبارتی امروز دیگر بازی های رایانه ای فقط یک سرگرمی نبوده و به یک صنعت تبدیل شده است. همان طور که در ابتدا گفته شد استفاده از ابزارهای خاص مختص افرادی در شاخه های مختلف علوم کامپیوتر می باشد که گیمرها نیز  از همین  دسته افراد هستند.

خب میدانید که موس یکی  از ابزارهای جانبی  و جدایی ناپذیر همراه کامپیوترها هستند که در رابطه با نوع حرفه ای آن نیز باید گفت که واقعا یک موس حرفه ای و گیمینگ تفاوت بسیار زیادی با یک موس عادی دارد. موس های گیمینگ دارای امکانات بسیار بیشتری هستند و برای  هدفی خاص طراحی گردیده است که یک نمونه همین اجرای بازی می باشد زیرا بازی هایی هستنند که بسیار پیچیده بوده و گیمر نیازمند یه ابزار همه جانبه برای تسلط بر بازی است  که از آن جایی که موس بسیرا کارآمد و کاربردی است نوعی از آن  طراحی گردیده که بسیاری از اعمال مورد  نیاز بازی را فقط با یک دست می توانید انجام دهید  و هم این که از توان و سرعت اجرایی بسیار بالایی برخوردا  می باشد و به این گونه موس  ها موس گیمنگ  گفته می شود.

و اما مشکلات و خرابی موس های گیمینگ

همان طور که میدانید پیچیده و کاملتر بودن یک دستگاه بسیار خوب می باشذ زیرا انجام بسیاری از کارها را برای ما آسان می کند ولی مشکلی که وجود دارد این است  که هرچقدر پیچیدگی یک دستگاه الکترونیکی  زیاد باشد به همان اندازه مشکلات به وجود آمده  برای آن نیز بدتر و بیشتر خواهد  بود. مثال وقتی یک موس معمولی  ارتباطش با کامنپیوتر قطع می شود پیدا  کردن دلیل مشکل بسیرا راحت تر از موس هایی است  که ابزارها و قطعات بیشتر و پیچرده تری را دارند و این در برخی موارد کار را برای افراد سخت می کند. البته مراکز تعمیرات الکترونیکی مانند مرکز تعمیرات  موس  نیز در عیب یابی و تعمیرات مشکلی نخواد داشت  ولی افرادی که میتوانند موس های عادی را تعمیر کنند دیگر در مودر موس های گیمینگ نمی توانند کاری از پیش برده و باید کار را به تعمیرکاران حرفه ای بسپارند.

در ادامه به برخی از مشکلات موس  های گیمینگ اشاره میکنیم

  • کار نکرن برخی از دکمه ها و همه انها
  • حرکت آهسته مانند  موس در محیط  ویندوز در حالی که با اتصال دیگر موس ها مشکلی در رایانه وجود ندارد و موس های دیگر به راحتی و نرمال کار میکنند
  • عدم اجرای برخی دستورات در هنگان اجرذای بازی
  • قطع ارتبا موس با کامپیوتر
  • قطع و وصل شدن های مکرر موس 
  • و….

این مشکلات از دسته خرابی هایی است که بسیرا رایج می باشد که این مرز تعمیراتی تجربه داشته است که البته به خوبی عیب یابی و رفع عیب گردیده است .جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. ………………………… ۰۲۱۶۶۹۰۱۸۲۳

آدرس » تهران-میدان انقلاب-کارگرشمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-پلاک۹۸-واحد۳
۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹—–۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱